22 května 2016

Nezapomněli jste na něco?


Nezapomněli jste jaké to je být sámi se sebou?
Já trochu ano.

Vždycky, když se mě někdo zeptá jaké bylo moje nejkrásnější období, vždy jistě odpovídám: “ten půlrok v osmnácti mezi dvěma vztahy”. Nikdy mi, ale nedošlo proč to bylo tak moc báječné období.Byla jsem totiž sama. Nemusela jsem se ptát na to co ten druhý bude chtít, nemusela jsem se cítit provinile, když jsme šli někam kam on nechtěl, nemusela jsem u nákupu oblečení přemýšlet jestli se mu to bude líbit. Chodila jsem tam, kam se mi zachtělo. Myslela jsem si, že pokaždé když vstoupím do vztahu, tyhlety výhody prostě zmizí. Jenže až teď mi došlo, že to tak vůbec být nemusí. A víte kdy mi to došlo? No zase, když jsem byla sama. Tedy ne úplně. Na dva týdny se ze mě stala slaměná vdova a já mám teď spoustu času na to být jen sama. Ono je prostě občas potřeba být jen sám se sebou. Konečně můžete na chvilku vypnout, nechat myšlenky jen tak proudit a ono se tím mnohdy vyřeší tolik věcí a taky spoustu věcí pochopíte. 
Třeba to, že svobodnými můžeme být i ve vztahu.
Nelpěte tolik na partnerovi, ani on o to nestojí. Pokud v hlavě střádáte plán na úžasný víkend a přítel pak přijde s tím, že má jiné plány, nezlobte se na něj. Není to přeci jeho vinna. Pro příště mu to prostě úplně normálně řekněte, ať pak nejste zklamaný, když přijde na věc.
A až přijde zase ta chvíle, kdy můžete být jen sami se sebou, běžte na koncert na který by přítel nešel, ale vy po něm toužíte. Běžte do kina na pohádku pro děti, ani nevíte jak moc si u ni odpočnete. Vezměte si knihu a běžte si sednout do parku. Běžte se projít, zajděte do sekáče nebo na Letnou pozorovat skejťáky, jako to dělám já.


Ze začátku si možná budete cejtit trošku divně, ale nebojte, přejde to a pak si to prostě užijete!  



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!