18 září 2011

Review about Elle

Diskuze na facebooku Elle, mě inspirovala k napsání této recenze. Takže jaká je vlastně nová Elle bez lží a přetvářek? 

-          Elle je plná reklamy – ano je to tak a to bez řečí, než se dostanete na první souvislí text musíte se projít pěknou řadu stránek plné reklam a nejhorší je, že ani potom to nekončí, naopak se to opakuje na každé druhé stránce a pak je další, další a další…(proto mě stále překvapuje, že Elle nemůže být levnější, když má v sobě tolik reklamy)

-          Elle rozhodně není „módní bible“ takže sundejme růžové brýle a přiznejme si, že v tomhle se vývojáři jaksi sekli. Výstižnější název by možná byl „Lehká módní inspirace“, protože zde beru pouze inspiraci, opravdu si nemůžu dovolit boty za 17.000,- a ani kabelku za 46.000,-




+        Jako plus beru články, ty mě v Elle vždy zaujmou a ani tentokrát to nebylo výjimkou viz. článek  „Jsou ženy na facebooku vtipnější než muži?“. Rozhovor s Tonyou Graves a následující článek s Martou a Paulinou mě taky hodně zaujal a rozveselil, možná je to ale také způsobeno emocemi :D  Jelikož je všechny tři mám moc ráda :D

+        Velké plus dávám článku o českých a slovenských designérech – miluju design


+        Další plus byl pro mě docela rozsáhlý článek o Emmě a Janě Knauerové

+        Další plus má ode mě kategorie Elle krása, konečně něco čím se můžu na 100% inspirovat a realizovat.


+        A poslední plus jednoznačně článek od Ani, není co dodávat. Tyhle příběhy a zamyšlení od ní zbožňuju.



Sečteno a podtrženo Elle má své klady, ale bohužel se tam našly i mínusy, beru ho spíše jako inspiraci, jedna jako inspiraci v módě a jednak bych se chtěla jednou věnovat fashion focení, po desénové stránce je taky super o tom žádná, ale s názvem „módní bible“ příště opatrně!!!
A jaký je Váš názor?

4 komentáře:

  1. Elle nectu a ani nekupuju pokud nepotrebuju casopis na dovolenou. Vadi me presne to co si psala, je to plne reklam. Prijde mi ze i ceske elle zklouzlo k trendu zahranicnich casopisu, ktere jsou z 50%vlastne jakesi letaky s obcasnym clankem...

    OdpovědětVymazat
  2. Naposled jsem si Elle koupila v srpnu a zase jsem se přesvědčila, že mě fakt nebaví. To radši ušetřim stovku a projedu blogy, to je rozhodně inspirativnější než pár editoriálů, o jejichž kvalitě by se občas dalo polemizovat. A těch pár dobrých článků mi zato fakt nestojí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si ELLE normálně nekupuju, jen hodně zřídka. Ale dnes jsem si pro něj zašla a udělala si radost, vyjímečně :) Snad bude stát za to!

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, už abych ji taky měla přečtenou..! :) přítel mi ji zabavil abych místo učení neseděla celý den u Elle, takže nejdřív ve středu :D ale hřeje mě jen pocit, že ji mám koupenou :D ale musím s tebou souhlasit - ty reklamy jsou dost na obtíž.. i když některý se mi i líbí, tak co je moc, to je moc.. a co se inspirace a cenové relace týče.. myslím že není třeba ani komentovat :D myslím že asi většina z nás si nemůže koupit kousky v tomto časopise.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!